خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اهدا 30 سری جهیزیه توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) به زوج های جوان نیازمند استان در همایش ازدواج آسان، گفت: اهدا این جهیزیه ها در راستا انجام پروژه های محرومیت زدا است.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۱۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردارعلی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی صبح امروز در همایش ازدواج آسان که در مجتمع غدیر بیرجند برگزار شد، این جلسه را یکی از جلسات الهی و معنوی درراستای کرامت انسانی دانست.

وی کمک به زوج های جوان نیازمند را از جمله طرح های محرومیت زدایی دانست و تصریح کرد:  پروژه های محرومیت زدایی با همت قرارگاه های شهید ناصری، قرارگاه ثامن الائمه، کمیته امداد امام خمینی(ره) و با اعتبارات مردمی در دست انجام است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها به رسیدگی و دستگیری از اقشار آسیب پذیر تاکید داشتند و فرمودند: اینها ولی نعمتهای جامعه و حافظان اصلی انقلاب هستند چرا که بخش عظیمی از بار انقلاب بر دوش این افراد است.

قاسمی با اشاره به اهدا 30 سری جهیزیه توسط قرارگاه خاتم الانبیا و بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا(ع) به زوج های جوان نیازمند استان عنوان کرد: این همایش و محفل انسانی به برکت ورود پرخیر و برکت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) درانجام پروژه های محرومیت زدا استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات قبلا در شهرستانهای مرزی و توسط بسیج و سپاه انجام می شد، افزود: اما امروز با توجه به تاکیدات نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به رسیدگی به محرومین و معیشت مردم  تمام مجموعه ها و ادرات استان در انجام پروژه های محرومیت زدا پای کار آمدند و همه مشارکت دارند. 

قاسمی با تاکید به ازدواج آسان و به موقع، اظهار داشت: تمام تلاش ما در مجموعه سپاه انصار الرضا (ع) بر این است تا با تشکیل کمیسون، ارائه راهکارها شرایط ازدواج آسان را برای بسیجیان، نیروهای کادر و سربازان فراهم کنیم تا این سنت حسنه در جامع رواج پیدا کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی پیشرفته تر از همه ادیان است گفت: امروز متاسفانه مسئله سبک زندگی اسلامی کنار گذاشته شده  و  سبک  زتدگی غربی جامعه ما را دچار مشکل کرده است.

 وی با بیان اینکه اسلام بر زندگی با ایمان و با اخلاص تاکید دارد گفت: اگر سبک زندگی اسلامی در جامعه تحقق یابد و زندگی مدنظر اسلام را داشته باشیم یقینا تمام مشکلات را پشت سر خواهیم گذاشت.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها