خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه زنگ جشن نیکوکاری امروز در تمام مدارس این استان نواخته شد، گفت: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در مدارس در اسرع وقت بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۴۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهروز شریف با بیان اینکه جشن نیکوکاری در روزهای 15، 16 و 17 اسفندماه برگزار می شود، افزود:  جشن نیکوکاری امروز در مدارس استان با حضور پرشور دانش اموزان برگزار شد و روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در پایگاه‌های کمیته امداد، معابر عمومی و میعادگاه‌های نمازجمعه برگزار می‌شود.                                                                                                            

وی بیان داشت: امسال جشن نیکوکاری با شعار "عیدی برای همه" در آستانه سال نو باهدف جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان اجرا می‌شود و این جشن مردمی به ترویج فرهنگ نوعدوستی و انفاق در جامعه کمک می کند.

شریف از تحت پوشش بودن 14000 دانش آموز در سطح استان خبر داده و گفت: از همه مسئولان آموزش و پرورش استان در همراهی با جشن ملی و زنگ نیکوکاری قدردانی می کنم.                                      

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان از توزیع 289 هزار پاکت جشن نیکوکاری بین دانش آموزان خبر داد و افزود: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #041*8877* از طریق تلفن همراه نیز  در جشن نیکوکاری مشارکت کنند.                                                                

شریف ضمن دعوت همگانی برای مشارکت در جشن نیکوکاری، گفت: با شرکت در این جشن ملی خنده عید را با همه نیازمندان تقسیم کنیم.

ارسال نظرات