مراسم جشن نیکوکاری با هدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور در مدارس و به صورت نمادین در دبستان دخترانه شهید بهابادی بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۴۸
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مدیر کمیته امداد بهاباد در مراسم برگزاری این جشن که در مدرسه دخترانع شهید بهابادی برگزارشد افزود: در نخستین روز از جشن نیکوکاری بیش از ۳ هزار پاکت برای جمع آوری کمک‌ها در سطح مدارس شهرستان بین دانش آموزان توزیع شد.
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۶ پایگاه برای جمع آوری کمک‌های جشن نیکوکاری از ۱۸ تا ۲۰ اسفندماه در شهر‌های مختلف شهرستان برپا می‌شود، گفت: سال گذشته مردم در جشن نیکوکاری ۶۳۳ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.
باقری افزود: ۱۶ و ۱۷ اسفندماه نیز با استقرار پایگاه‌های جشن نیکوکاری در سطح معابر و خیابان‌های اصلی شهر و میعادگاه‌های نماز جمعه، مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.
وی با بیان اینکه پس از جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی بلافاصله بین مددجویان و نیازمندان توزیع می‌شود، افزود: درسال گذشته خیر ان ودانش آموزان بهابادی ۶۳۳ میلیون ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات