خبرهای داغ:

بازارچه خود اشتغالی مددجویان کمیته امداد مراغه افتتاح شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه در حاشیه افتتاح این بازارچه، گفت: بازارچه عرضه محصولات مددجویان کمیته امداد مراغه با هدف توانمندسازی مددجویان، معرفی، فروش و پایدار سازی اشتغال افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۱۹۶
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر ابراهیمی افزود: نمایشگاه و بازارچه تولیدات خود اشتغالی کمیته امداد مراغه با عنوان فروش بهاره از تا پایان سال همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب در محل مجتمع فرهنگی ولایت واقع در جنب ساختمان اداری کمیته امداد برپاست.
وی افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌ رسانی به جامعه با هدف ایجاد اشتغال و زمینه ‌سازی برای تامین معیشت آنان و توسعه خدمات است.
ابراهیمی گفت: بر این اساس بازارچه محصولات مددجویان این نهاد در 26 غرفه افتتاح و در قالب محصولات صنایع دستی، غذایی، عطاری، فرش، خدماتی و تولیدی برای فروش عرضه شده است.
وی به وام خود اشتغالی مددجویان این نهاد در سالجاری اشاره کرد و گفت: در سالجاری هفت میلیارد و 200 میلیون وام خود اشتغالی به 382 مددجوی این نهاد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه گفت: توانمندسازی محرومان و نیازمندان زیرپوشش با تکیه بر توان خودشان در قالب پرداخت تسهیلات خوداشتغالی از سیاست ها و برنامه های مورد پیگیری این نهاد است.
بیش از شش هزار خانواده نیازمند در مراغه زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان قرار دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها