خبرهای داغ:
آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

انقلاب اسلامی پیروز نهایی جنگ نرم و فرهنگی غرب خواهد شد

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به تأثیرات مخرب جنگ نرم گفت: انقلاب اسلامی همان‌گونه که در جنگ نظامی در برابر دشمنان به برتری رسید در جنگ نرم و فرهنگی نیز به پیروزی می‌رسد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۰۴
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی و مصور «آیینه انقلاب» که در بیت امام خمینی در قم برگزار شد، اظهار داشت: معرفی اندیشه‌های امام راحل در قالب‌های هنری به مردم و گردشگران خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: امام راحل به معنای کلمه مصداق کاملی از تکلیف مداری و کار برای خداوند متعال است، بیت تاریخی امام (ره) شاهد اتفاقات و حوادث بسیار فراوانی است، اگر این بیت نورانی زبانی برای بیان داشت از اتفاقات و جهاد‌های خالصانه امام راحل حرف‌های زیادی برای گفتن داشت.

امام‌جمعه قم تأکید کرد: تبیین منظومه‌های فکری و اندیشه‌های سیاسی و عرفانی از اهداف مهم برپایی این نمایشگاه دائمی و مصور است، اقبال ویژه مردم داخل و گردشگران خارجی به بیت تاریخی امام راحل از برجستگی‌های این نمایشگاه است.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه آیینه انقلاب در بیت تاریخی امام راحل گفت: بیان نکات کوتاه و مختصر از زندگانی امام راحل گردشگران داخلی و خراجی را سیراب نمی‌کرد، امید می‌رود با برپایی دائمی این نمایشگاه به بخشی از سؤالات و تشنگی گردشگران نسبت به اندیشه و تفکر امام راحل پاسخ داده شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری ادامه داد: در این نمایشگاه و در قالب ۴۰ برگ تأثیرگذار تمام اتفاقات قبل، حین و بعد از رحلت امام خمینی (ره) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد، در بخشی از این نمایشگاه مصور دوران تصدی رهبری انقلاب توسط مقام معظم رهبری نیز به تصویر کشیده شده است.

وی اضافه کرد: بدون شک امام راحل چهره برتر و شناخته‌شده قرن حاضر بوده ه. باصلابت و استواری تمام در برابر تمام مستکبران داخلی و خارجی ایستاده و در جنگ هشت‌ساله نیز با مجاهدت شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی را به سرمنزل پیروزی رساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأثیرات مخرب جنگ نرم افزود: انقلاب اسلامی همان‌گونه که در جنگ نظامی در برابر دشمنان به برتری رسید در جنگ نرم و فرهنگی نیز به پیروزی می‌رسد، اخلاص و ساده زیستی از ویژگی‌های مهم و ارزشمند امام راحل بود.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: آن چیزی که امروز از مردم انتظار می‌رود این است که خط امام خمینی (ره) و رهبری را دنبال کنند، مقام معظم رهبری آینه تمام نمایی از استکبارستیزی و ساده زیستی امام راحل است.
ارسال نظرات