خبرهای داغ:
استاندار قم پیش بینی کرد که آمار مسافرین نوروزی در استان در سال 98، افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۰۹
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، بهرام سرمست عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به وضعیت کیوسک‌های اطلاع رسانی در شهر قم اظهار کرد: باید این کیوسک‌ها در ایام نوروز ساماندهی شوند تا اطلاعات لازم را به مسافرین نوروزی بدهیم.

وی ادامه داد: یکپارچگی در زمینه اطلاع رسانی به مسافران نوروز در استان قم از مشکلات خواهد کاست.

استاندار قم افزود: بحث‌های انتظامی و امنیتی در ایام نوروز دارای اهمیت است و طرح انتظامی و امنیتی ویژه تعطیلات نوروزی در استان قم اجرا می‌شود تا بستر لازم برای حضور همراه با امنیت مسافران در استان فراهم شود.

سرمست با اشاره به لزوم بازدید از امکانات استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: باید پیش از تعطیلات نوروزی بازدید میدانی برای اعضای ستاد تسهیلات زائرین از این امکانات برنامه ریزی شود تا آمادگی لازم را در استان قم برای استقبال از مسافرین نوروزی داشته باشیم.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت تابلو‌های تبلیغاتی در استان قم برای اطلاع رسانی به مسافرین نوروزی استفاده شود.

استاندار قم افزود: باید برنامه کشیک پزشکان در ایام نوروز در استان قم تدوین شود تا مردم در زمینه مسائل درمانی مشکلی نداشته باشند.

سرمست با اشاره به وضعیت واحد‌های گردشگری استان قم اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی باید نظارت بر این واحد‌ها تشدید شود تا شاهد ارتقاء خدمت رسانی واحد‌های گردشگری و اقامتی قم به مسافرین باشیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش بینی‌ها میزان مسافران در نوروز سال ۹۸ نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت خاطرنشان کرد: باید کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم برای ایام نوروز در برنامه‌های خود آینده نگری داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها