خبرهای داغ:
کمیته فنی یادمان شهدای بی‌نشان کوه خضر نبی (ع) قم باحضور اعضای هیات امنای این یادمان تشکیل شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۱۲
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه کمیته فنی یادمان شهدای بی‌نشان کوه خضر نبی (ع) در خصوص نهایی شدن طرح محوطه این مزار تا اردیبهشت نود و هشت و همچنین تامین نیاز زائران و مجاوران کریمه اهل بیت که در ایام و مناسبت‌های مختلف سال بویژه ایام نوروز به این مکان ارزشمند می‌آیند گفتگو شد.

احمد حسینی در این جلسه با تبیین اهمیت مزار ۱۴ شهید بی‌نشان کوه خضر نبی (ع) و حضور قشر‌های مختلف مردم بویژه مسافرانی از کشور‌های مختلف گفت: از همه مسئولان استان می‌خواهیم، تکمیل محوطه این مکان معنوی را با جدیت دنبال کنند تا شاهد برکات آن باشیم.

وی بر ضرورت تسریع در تکمیل یادمان مربوطه و فضاسازی پیرامونی آن متناسب با برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و افزود: تامین زیرساخت‌های اساسی در جهت رفع نیاز‌های مخاطبان و زائرانی که به این مکان معنوی می‌آیند میتواند زمینه حضور طولانی‌تر این مخاطبان زائران را فراهم کند و باعث شود مسافران زمان بیشتری در این مکان ارزشمند اقامت داشته باشند.

آقایان مالکی نژاد و سبحانی اعضای شورای شهر قم و دیگر مسئولان حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و راهکار‌های خود را در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تسریع در تکمیل و ساخت محوطه پیرامونی یادمان شهدای گمنام ارائه کردند.

در آخر اعضای این کمیته باحضور در محوطه مزار ۱۴ شهید بی‌نشان کوه خضر نبی (ع) قم در خصوص اجرای طرح محوطه این مکان ارزشمند تصمیم گیری کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها