فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد گفت: امنیت پایدار فقط با مشارکت مردم ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۴۳
|
۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع) خرم‌آباد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء مطالبی در خصوص ایجاد امنیت بیان کرد.

 

 وي بیان داشت: امنیت و استمرار آن در طول تاریخ یکی از مهم‌ترین دغدغه در زندگی روزمره انسان‌ها و نخستین نیازهای جوامع بشری و پس‌زمینه توسعه در کشورها محسوب می‌شود، بنابراین ملت‌ها برای رسیدن به اهداف والا، توسعه و ترقی نیازمند امنیت روحی و روانی دارند.

 

 فرمانده انتظامي خرم‌آباد افزود: امروز به حول و قوه الهی، ایران اسلامی یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است و این امنیت مرهون رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی مردان وزنانی است که با نثار جان خود و عزیزانشان امنیت را ایجاد كردند.

 

وی گفت: امروز اگر امنیت مثال‌زدنی در سطح استان و شهرستان است مرهون تلاش و مشارکت آحاد مردم با پلیس در ایجاد امنیت پایدار است و این امنیت بدون مشارکت و همراهی مردم محقق نمی‌شود.

 

سرهنگ طرهاني افزود: در روزهای پایانی سال مردم جهت تأمین و خرید نیازهای شب عید به مراکز خرید در بازار مراجعه می‌کنند و لازم است در بحث پیشگیری از جرائم بخصوص سرقت خودرو و وسایل داخل خودرو نهایت دقت به عمل آید.

 

وی به شهروندان توصيه كرد؛ خودروي خود را در پارکینگ‌های عمومی مشخص‌شده پارک كنند و از قرار دادن مدارک و اشياء قيمتي داخل خودرو خودداري و از پارک در کوچه و خیابان‌ها جدا خودداری كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات