در روستای نمونه ی ایثارگری شیخ شبان برگزارشد؛
همایش فرماندهان و رزمندگان گردان مقدس یا زهراسلام الله علیها شهرستان های بن و سامان در حسینیه گلزار شهدای روستای نمونه ی ایثارگری شیخ شبان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۷۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم که سردار اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، فرماندهان، رزمندگان و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند برنامه های مختلف فرهنگی اجرا شد.

در آغاز این همایش فرمانده گردان مقدس یا زهراسلام الله علیها درسالهای دفاع مقدس با خیر مقدم گویی به حضار  به تشریح اهداف این همایش برداخت.

حاج جمشید علی بابایی به حمایت استکبار جهانی از رژیم بعث عراق در جنگ 8 ساله اشاره کرد و افزود: ایران اسلامی با دست خالی ولی با توکل به خدا و اطاعت از ولایت فقیه با بسیاری از كشورهای شرق و غرب دنیا به سركردگی استكبار جهانی جنگید و پیروز شد.

فرمانده و یادگار دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام با الگوگیری از قیام حضرت امام حسین علیه السلام و با نیروی ایمان، توانستند در برابر دشمن تا بن دندان مسلح مقاومت كنند و با تقدیم جان خود و ایثار و از خود گذشتگی به پیروزی برسند.

فرمانده گردان مقدس یا زهراسلام الله علیها درسالهای دفاع مقدس ادامه داد: امروز دشمنان انقلاب اسلامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی علیه ما روی آورده اند و می خواهند با تحریم های ظالمانه و با نیروهای نفوذی خود مردم را از انقلاب اسلامی ناامید كنند، در این زمینه باید با بصیرت نقشه های شوم دشمنان را خنثی کرد.

علی بابایی ادامه داد: برای غلبه بر دشمنان باید مدیران و آحاد مردم الگوی دفاع مقدس را در صحنه های مدیریتی کشور، زندگی فردی و اجتماعی خود پیاده كنند.

وی از فرماندهان و یادگاران سالهای دفاع مقدس خواست تا خاطرات خود از لحظات نورانی دفاع مقدس را  مکتوب کنند تا نسل جوان جامعه با ایثارگری رزمندگان بیشتر آشنا شوند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، سرود جمهوری اسلامی، خیر مقدم گویی حاج جمشید علی بابایی فرمانده گردان مقدس یا زهراسلام الله علیها در سالهای دفاع مقدس، سخنرانی سردار اکبری و حجت الاسلام سید محمد احمدی امام جمعه فرخشهر، مداحی یکی از رزمندگان سالهای دفاع مقدس خاطره گویی و بازخوانی گردان یا زهراسلام الله علیها اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت شام از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

ارسال نظرات