خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسکو در آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات قرآنی بسیج این شهرستان گفت: یکی از دلایل گرفتاری جامعه انسانی دوری از آموزه های قرآنی است چراکه قرآن تنها نسخه شفابخش عالم بشریت است و اگر انسان ها می خواهند به سعادت و کمال برسند راهی به غیر از انس با قرآن و عمل به دستورات الهی آن ندارند.
کد خبر: ۹۱۱۸۲۸۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید رشیدی با تاکید بر اهمیت برگزاری جلسات آموزش قرآن کریم افزود: در رابطه با تربیت حافظان و قاریان در طول این چهل سال فعالیت های بسیار خوبی انجام گرفته که قابل مقایسه با زمان گذشته نیست  ولی کافی هم نیست و باید در این رابطه فعالیت های زیادی به خصوص در بین بسیجیان انجام بگیرد.

وی با قدردانی از نفرات برتر در این مسابقات، قاریان و حافظان کلام الله مجید را موجب برکت جامعه اسلامی دانست و گفت: نسل جوان به هر میزان که با معارف قرآنی آشنا شوند و با این کتاب آسمانی انس بیشتری بگیرند، به همان میزان از تهاجم فرهنگی دشمن در امان خواهند بود.

در این آیین از علی طاهری، بهنام کریمی در رشته حفظ و جواد اسکندری در رشته ترتیل و رضا اصل در رشته اذان و سجاد امینی ، علیرضا حاجی زاده در رشته قرائت و از زینب رنجبر در رشته ترتیل و فاطمه شمسی، فاطمه ساجدی در رشته حفظ تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها