نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهید باکری فرماندهی ایثارگر، شجاع و پیرو خط امام و انقلاب بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در آیین گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان، شهدای عملیات‌های خیبر و بدر و سردار مهدی باکری گفت: ما نباید به هیچ‌وجه یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم. آذربایجان شرقی در دوران دفاع مقدس 10 هزار شهید تقدیم اسلام کرده که در رأس آن، شهید مهدی باکری قرار دارد، او یک فرمانده ایثارگر، شجاع، مخلص و عاشق امام و انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۰۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

شهید باکری فرماندهی ایثارگر، شجاع و پیرو خط امام و انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم اظهار داشت: شهید مهدی باکری زندگی خود را بر اساس فرمایشات امام راحل تنظیم و با دقت تمام به فرمایشات امام خمینی(ره) عمل می‌کرد، او با تمام وجود خود را پیرو خط امام می‌دانست.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره شهید باکری، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در مورد شهید باکری فرمودند که «روح سرشار از ایمان و چهره خاضع و خاشع و کلمات نورانی او را هرگز فراموش نمی‌کنم.»
حجت‌الاسلام آل‌هاشم ضمن بیان اینکه «شهید باکری، این فرمانده دلاور چه معجزات بزرگی را دوران دفاع مقدس ایجاد کرده است»، یادآور شد: استان ما در اسفندماه شهدای بزرگ و عملیات های مختلفی داشت که یاد و خاطره آنها را گرامی می‌داریم. شهید باکری فردی با استعداد، دلسوز و مهربان بود.
وی در پایان به بیانیه گام دوم انقلاب هم که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده است اشاره کرد و گفت: مردم آذربایجان شرقی و تبریز در 29 بهمن در پیشگاه مقام معظم رهبری وعده دادند که آذربایجان در تحقق بخشیدن به این مرحله از انقلاب ییشگام خواهد بود و مقام معظم رهبری نیز بر پیشتازی آذربایجان در رابطه با تحقق بیانیه دوم انقلاب تاکید داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار