خبرهای داغ:
جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در یادمان بیت المقدس:

دشمن باید از تمام سرزمین های اسلامی دور شود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دلاورمردان ایران اسلامی به پشتوانه قدرت های نظامی و دفاعی خود تا دشمن را از تمامی سرزمین های اسلامی دور نکنند آرام نخواهند نشست.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۰۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی صبح امروز در آیین گشایش سومین نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در قرارگاه شهید حبیب الهی اهواز گفت: خوزستان سرزمین رودهای زلال و خروشان و اثبات وفاداری ملت به ارزش ها و اعتقادات خود است.


سردار سلامی افزود: برپایی نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه در این منطقه مقدس و عملیاتی نشان دهنده تداوم راه شهدا است.


جانشین فرمانده کل سپاه افزود: دشمن روزی در این نقطه حضور داشت اما امروز هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران تحت تعقیب است که این نیز اقتدار ایران اسلامی را نشان می دهد. 


وی نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه را تنها بخش کوچکی از جذابیت های قدرت دفاعی ایران و اسلام دانست و افزود: دشمنان باید انتهای این قدرت را محاسبه کنند.

 سردار حسین سلامی همچنین در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه تنها بخش کوچکی از دستاوردها بزرگ دفاعی بوده که در سال‌های اخیر در مجموعه هوافضای ما ساخته شده است.

وی افزود: تقریبا تمام این دستاوردهای فنی کم‌نظیر و شاید در برخی حوزه‌ها بی‌نظیرند که در فضای تحریم به‌وجود آمده است؛ یعنی وقتی که نقطه اتکای ما از همه قدرت‌های بیرونی برداشته شد و به ظرفیت‌های درونی خودمان به اذن خداند تکیه کردیم، موفق شدیم سیستم‌های دفاعی پیشرفته‌ای را بسازیم که امروز بخشی از آن‌ها را امروز در اینجا می‌بینید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: روزگاری در همین نقطه ما با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها دفاع می‌کردیم اما امروز به موشک‌های چند کیلومتر برد رسیده‌ایم که با دقت‌های بسیار بالا می‌توانند هر هدفی را با شعاع مورد نظر هدف قرار دهند. این نشان‌دهنده این است که راه شهدای ما همچنان ادامه دارد و این راه متوقف نمی‌شود.

سردار سلامی با تاکید براینکه قدرت دفاعی ما یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را درحال تجربه است، گفت: فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های حیاتی کشور، مکتب و جهان اسلام باید قوی باشند.

وی خاطرنشان کرد: این دستاوردها برای دفاع از آرمان‌های ملت و امنیت کشور است پس طبیعتاً هنگامی که مردم این واقعیت‌ها را روی زمین می‌بینند به این حقیقت باور می‌کنند که امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای و در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی است.


نمایشگاه دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران روز پنجشنبه در پادگان شهید حبیب الهی اهواز گشایش یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها