فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم تجلیل از قهرمان بسیجی کشوری گفت: این استان دارای پتانسیلی است که ما بتوانیم قهرمانانی را در سطح آسیا و جهان تربیت نماییم.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۱۵
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، مراسم تجلیل از قهرمان بسیجی " شاهد قادری" توسط فرمانده سپاه بیت المقدس صبح امروز در سنندج برگزار شد.

سرهنگ حسن عسگری فرمانده سپاه ناحیه سنندج در ابتدای این مراسم اظهار داشت: پیرو دستور سردار در یادواره شهدای دولاب مبنی بر اهداء یک دوچرخه به این ورزشکار کردستانی، این اقدام در دستور کارقرار گرفت.

وی گفت: شاهد قادری دارای چندین مقام استانی و کشوری می‌باشد که متاسفانه در یکی از مسابقات کشوری دوچرخه اش از بین می‌رود و، چون توان مالی خرید مجدد آن را ندارد از اردوی تیم ملی باز می‌ماند لذا معاونت تربیت بدنی سپاه به دستور سردار رجبی دوچرخه‌ای به ارزش ۲۲ میلیون تومان برای این برادر بسیجی خریداری و به وی تقدیم می‌شود.

امیدوارم با مدال‌های رنگارنگ افتخارآفرین برای کردستان شوم


شاهد قادری ورزشکار بسیجی کردستانی در ادامه اظهار داشت: من زاده‌ی دولاب و ساکن شهر سنندج هستم که متاسفانه دوچرخه ام شکست وچون از نظر مالی ضعیف بودیم به همت فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان این دوچرخه امروز به من تقدیم شد.


وی گفت: امیدوارم بتوانم با این اهدایی سپاه، مدال‌های رنگارنگی را کسب کرده و افتخار آفرین برای استان و کشورم ایران باشم و صمیمیمانه از تلاش همه‌ی کارکنان سپاه تشکر می‌کنم.


کردستان مهد ورزش‌های قهرمانی است و نیاز به حمایت مسئولین دارد

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: به همت شهیدان و در مراسم یادواره شهدای دولاب با یک جوان خوبی به نام شاهد قادری آشنا شدیم و جای افتخار بزرگی برای ماست که کردستان این چنین جوانان ورزشکار و غیوری را پرورش داده است.


وی گفت: امیدواریم این ورزشکار دولابی با نهایت تلاش و تمرینات مستمر کار را ادامه دهد تا در سطح المپیک و ورزش‌های آسیایی و جهانی بدرخشد.

وی افزود: کردستان مهد قهرمانان ورزشی است که همواره توانسته اند در سطح کشور و حتی جهان بدرخشند و تنها نیازبه حمایت اندک مسئولین دارد که امیدواریم محقق شود و برای همه‌ی ورزشکاران این دیار آرزوی موفقیت داریم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات