مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مقداد مشهد گفت: رهبری معظم با حساسیت فراوان بار‌ها بحث رسیدگی معیشتی به محرومان و رفع محرومیت‌ها را گوشزد کرده اند و این وظیفه ما را سنگین‌تر میکند که در انتخاب مسئولانی که طعم فقر را نچشیده اند و زندگی اشرافی دارند دقت کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۲۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
حجت الاسلام میرزائی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ گفت: مقام معظم رهبری در بیانیه دوم گام انقلاب راه را برای همه روشن کرده اند و فرمودند شعار‌های این انقلاب ارزشمند و ماندگار است و ما بر همین اساس و تربیت آموزه‌های دینی در هر کجای عالم که مظلومی باشد از او حمایت می‌کنیم و در مقابل ظلم می‌ایستیم و رمز موفقیت ما ایستادگی است.

وی ادامه داد: ما در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی داشته ایم مانند عرصه نظامی که بر اثر روحیه انقلابی و جهادی امثال شهید تهرانی مقدم بوجود آمده و غفلت از این روحیه انقلابی حاصلش صنعت خودرو سازی است که وضعیتش مشخص است.

وی گفت: رهبری معظم با حساسیت فراوان بار‌ها بحث رسیدگی معیشتی به محرومان و رفع محرومیت‌ها را گوشزد کرده اند و این وظیفه ما را سنگین‌تر میکند که در انتخاب مسئولانی که طعم فقر را نچشیده اند و زندگی اشرافی دارند دقت کنیم و در جمهوری اسلامی مسئولیت به آن‌ها ندهیم که با پول و زرق و برق مادیات، مردم را بفریبند.

حجت الاسلام میرزایی در پایان گفت: یاادآوری چندین باره معظم له درباره اهمیت فرهنگ و تهاجم رسانه‌ای دشمن مسئولیت خطیر اهالی فرهنگ و به خصوص آموزش و پرورش را بیان می‌کند که باید بفهمانیم به عنوان مثال همنشینی با سگ در فرهنگ ایرانی اسلامی جایی ندارد و این آموزه غلط فرهنگ غرب است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها