مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در حاشیه جشن ملی نیکوکاری گفت: در کلانشهر تبریز 12 پایگاه جهت جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان برپا شده است و در شهرهای بزرگ استان دو پایگاه و شهرهای کوچک نیز یک پایگاه در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۳۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی امداد استان، محمد کلامی ادامه داد: در نوسانات اقتصادی اخیر 15هزار خانواده جدید جذب کمیته امداد شده و تعداد تحت پوشش ها از 50000 به 75000 خانوار افزایش یافت، در نتیجه به بیش از آنچه که برنامه ریزی شده بود، به کمک های مردمی نیاز است.

وی افزود: تا به امروز 10میلیارد تومان بصورت نقدی و غیرنقدی توسط مردم خیر استان به جشن نیکوکاری کمک شده و پیش بینی می شود این کمک ها به 19 میلیارد تومان برسد.

کلامی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در جشن نیکوکاری و تقسیم شادی شب عید با نیازمندان، گفت: از مردم تقاضا داریم کمک های خود را بصورت نقدی در اختیار پایگاه های کمیته امداد قرار دهند تا قدرت توزیع بالا رفته و از طرف دیگر لذت خرید برای نیازمندان فراهم شود.

وی در خصوص توزیع کمک های جمع آوری شده بیان داشت: کمک های مردمی حداکثر تا 23 اسفند بین مددجویان و افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

کلامی همچنین با اشاره به روش های الکترونیکی دریافت کمک های مردمی گفت: مردم خیر و نوعدوست علاوه بر مراجعه حضوری به پایگاه های کمیته امداد می توانند از طریق ارسال کد دستوری *8877*041# نیز به یاری نیازمندان بشتابند.

ارسال نظرات