خبرهای داغ:

اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی(ره) در قم برگزار شد

مراسم اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی با حضور آیت‌الله سبحانی و مسئولان حوزوی در قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۵۴
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی (ره) پیش از ظهر امروز در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) قم برگزار شد.

در این مراسم که با حضور آیت‌الله سبحانی، حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، آیت‌الله مقتدایی دبیر دوم شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه و سایر مسئولان حوزوی برگزار شد از برترین آثار پژوهشی طلاب جوان سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

آیت‌الله سبحانی در این مراسم اظهار داشت: ما باید به قلم و نویسندگی اهمیت بیشتری دهیم، زیرا قلم فراتر از مرزهاست و اثرگذاری بسیار بیشتری از سخن دارد، البته آثار پژوهشی باید دارای کیفیت کافی بوده تا اثرگذاری مطلوبی داشته باشد.

آیت‌الله مقتدایی در این مراسم با اشاره به اینکه جشنواره علامه حلی فرصتی برای تشویق طلاب جوان به پژوهش است به ارائه آماری از ادوار مختلف این جشنواره پرداخت و گفت: از ۲ هزار و ۲۰۰ اثر در اولین دوره از جشنواره علامه حلی (ره) به حدود ۲۲ هزار اثر در این دوره از این جشنواره رسیده‌ایم که نشان‌دهنده رشد بسیار مطلوب این جشنواره در این سال‌ها بوده است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور نیز در بخش دیگری از این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن است اظهار داشت: انقلاب اسلامی فرصتی برای پاسخگویی به نیاز‌های فطری بشر در ایران و جهان فراهم کرد و دشمنان نیز همانند ساحران فرعون با این معجزه مقابله کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار