خبرهای داغ:
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای کم‌فروغی انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند و با حرکات موازی در جهان اسلام سعی می‌کنند چهره نورانی انقلاب ما را با شکست مواجه کنند.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۵۸
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره علامه حلی (ره) که پیش از ظهر امروز در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تشکر از تلاش‌های پژوهشگران و مسئولان برگزارکننده این جشنواره اظهار داشت: امیدوارم که جشنواره علامه حلی (ره) هرسال با پژوهش‌ها و پژوهشگرانی مؤثرتر، باکیفیت‌تر و با تعداد بالاتری همراه باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه قرن است افزود: انقلاب اسلامی فرصتی برای پاسخگویی به نیاز‌های فطری بشر در ایران و جهان فراهم کرد و دشمنان نیز همانند ساحران فرعون با این معجزه مقابله کردند.

وی ابراز کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تمام توان خود را برای کم‌فروغی انقلاب اسلامی به کار بسته‌اند و با حرکات موازی در جهان اسلام سعی می‌کنند چهره نورانی انقلاب ما را با شکست مواجه کنند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه عاقبت‌اندیشی طلاب پژوهشگر مبطل‌السحر دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: دشمنی دشمنان در جهان خواسته یا ناخواسته توجه جهانیان را به شیعه جلب می‌کند و اگر پاسخگویی به شبهات به خوبی صورت بگیرد این حساسیت فرصتی برای روی آوردن جهانیان به مکتب اهل‌بیت (ع) است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها