خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

كشف 90 رأس دام قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف محموله 90 رأسی دام‌های قاچاق در محورهای مواصلاتی شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۵۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

كشف 90 رأس دام قاچاق در همدانسردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به كشف 3 هزار كیلوگرم انواع پارچه قاچاق بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان رزن در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با رصد اطلاعاتی به منظور تحقق شعار «حمایت از كالای ایرانی» موفق به كشف 3 تن انواع پارچه قاچاق شدند.

وی افزود: این محموله كه با یك دستگاه كامیون از شهرهای مرزی غرب كشور به سمت مركز كشور در حال حركت بود با رصد اطلاعاتی شناسایی و در یك اقدام ضربتی توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان یادآور شد: در این رابطه دو متهم دستگیر شدند و همچنین ارزش كالای مكشوفه بنا به نظر كارشناسان 2 میلیارد و 300 میلیون ریال اعلام شده است.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی شهرستان رزن با هدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری محورآوج به رزن پرداختند.

سردار کامرانی صالح افزود: ماموران مبارزه با قاچاق كالا و ارز شهرستان به یک دستگاه کامیون باری که از محور کنگاور به اسدآباد در حال حرکت بود، مشکوک و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 90 راس گوسفند قاچاق و بدون مجوز حمل، کشف و 2 نفر در این رابطه نیز دستگیر شد.

وی با بیان اینكه ارزش احشام توقیفی بالغ بر 2 میلیارد ریال است، تصریح کرد: متهمان پس از تشكیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان ضمن تاكید بر مقابله پلیس با ورود هرگونه كالای قاچاق، از شهروندان خواست: در صورت هرگونه اطلاع در خصوص اماكن توزیع کالای قاچاق، مراتب را از طریق تماس با مركز فوریت‌های پلیس 110 گزارش كنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار