رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: متأسفانه بدنه دولت بسیار متورم شده و مغز آن بسیار کوچک است و توان یاری این بدنه بزرگ را ندارد؛ لازم است ساختار دولت اصلاح شود و کوچک سازی در آن اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۶۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید مهدی مقدسی رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در آیین افتتاحیه دومین مجمع مشورتی توسعه این استان گفت: ما به دنبال این نیستیم که در برخور با مشکلات صورت مسئله را پاک کنیم، اینکه ما بپذیریم در چهل سالگی انقلاب به حد خبرگی و بلوغ رسیده ایم و نقاط قوت را تکرار کنیم.

 وی افزود: ما در مجلس به این رسیده ایم که اصلاحاتی در کشور انجام دهیم، فرآیند قانون گذاری در کشور ایراداتی دارد و مجلس باید برای اصلاح آنها ورود پیدا کند.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  اظهار کرد: به جای اینکه طرح ها و لوایح از اتاق های فکر و دانشگاه های ما بیرون بیایند، یک نماینده بر اساس احساسات لوایح را در مجلس می آورد.

 نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی برای حفظ جایگاه خود بایستی اندیشه ورزی داشته باشد و از اندیشه های پاک استفاده کند.

 وی افزود: متأسفانه بدنه دولت بسیار متورم شده و مغز آن بسیار کوچک است و توان یاری این بدنه بزرگ را ندارد؛ لازم است ساختار دولت اصلاح شود و کوچک سازی در آن اتفاق بیفتد.

 عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باید از انجام هرگونه حرکات پوپولیستی خودداری کرد، ای کاش دولت آقای روحانی به حرف های ۹۶ عمل می کرد.

 رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی بیان داشت: شرایط بودجه ریزی کشور باید اصلاح شود و این از دستورات مقام معظم رهبری است؛ اگر می خواهیم توسعه واقعی در استان شکل بگیرد باید اصلاحات ساختاری را انجام دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: متأسفانه کمترین استفاده از ظرفیت های استان انجام می شود و یکی از وظایف این شورای مشورتی این است که راه را برای استفاده از ظرفیت های داخل هموار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات