مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: از اقدامات مهم این اداره کل برای سال 98، برگزاری اجلاسیه فرهنگیان و جشنواره خیرین مدرسه ساز استان است.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۷۶
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ شهریار فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: یکی از اقدامات مهم سال آینده این اداره کل برای سال آینده برگزاری جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان است که در 25 خرداد سال 98 برگزار می شود.

وی افزود: همچنین از اقدامات مهم دیگر در سال 98 برگزاری کنگره نقش حضرت امام(ره) و 6200 شهید استان است؛ با توجه به اینکه در استان مرکزی 1200 شهید معلم و فرهنگی وجود دارد به همین مناسبت اجلاسیه فرهنگیان با سخنرانی وزیر محترم آموزش و پرورش در تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال آینده در استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تأکید کرد: برگزاری این دو اقدام مهم و ملی، نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی و مربوطه استان را می طلبد که به جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه فرهنگی لازم است، توجه ویژه ای به اجلاسیه شود.

فولادوند در خصوص نگرانی هایی که درباره کاهش نرخ گذر دانش‌آموزان گفت: کارشناسان کار تحقیقاتی ویژه ای جهت بررسی و ارائه گزارشات کامل برای موضوع نرخ گذر تحصیلی انجام می دهند که در صورت تکمیل به اطلاع خواهد رسید.

وی در پایان با توجه به کمبود فضای آموزشی در کوی کوثر اراک گفت: در رابطه با ساخت مدرسه در شهرک کوثر اراک، دولت توانی برای ساخت مدرسه به این اندازه را ندارد و لذا بایستی از ظرفیت خیران در این بخش استفاده شود.

ارسال نظرات