به همت موسسه «ریحانه طلوع» صورت می‌گیرد؛
همزمان با روزهای پایانی سال بازارچه خیریه مرکز ریحانه تحت عنوان نخستین عیدانه دخترانه شهر آفتاب، از ۱۷ الی ۲۷ اسفندماه در شهرک علی بن ابی طالب(ع) اراک پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۷۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان مرکزی؛ بیرقی مسئول موسسه خیریه "ریحانه طلوع" اراک در این خصوص گفت: همزمان با روزهای پایانی سال بازارچه خیریه مرکز ریحانه تحت عنوان نخستین عیدانه دخترانه شهر آفتاب از ۱۷ الی ۲۷ اسفندماه در کوی علی بن ابی طالب(ع) اراک برگزار می شود.

وی با اشاره به تنوع و تعداد غرفه‌های موجود در این بازارچه اظهار کرد: غرفه‌های مختلفی در این بازارچه برای بازدید عموم دایر بوده که شامل غذا، صنایع‌دستی، غرفه مخصوص دختران افغانستانی است.

بیرقی در همین خصوص تصریح کرد: بازارچه خیریه ویژه دختران و خانم‌ها برگزار می‌شود که از اهداف این بازارچه نشان دادن ظرفیت‌ها و استعدادهای دختران است و اینکه درنهایت بتوانیم در آستانه عید نوروز درآمدزایی محدودی برای خانواده‌های نیازمند کوی امام علی(ع) اراک داشته باشیم.

وی افزود: با برپایی این بازارچه نشان خواهیم داد که دختران این منطقه ظرفیت‌ بالایی دارند، همچنین تصویری را که مردم، نسبت به این منطقه دارند را اصلاح کنیم.

بیرقی عنوان کرد: می‌خواهیم عید نه‌تنها برای ما باشد بلکه برای دیگرانیکه نیازمند هستند خوش و دل نشین باشد و با این اقدام عید خوبی برای بچه‌ها و خانواده‌های نیازمند این منطقه فراهم کنیم.

وی در پایان با اشاره به برنامه های آینده این موسسه خاطرنشان کرد: کلاس‌هایی چون انسان‌شناسی، نویسندگی، خیاطی، هنرهای تجسمی، ورزشی که در طول سال برگزار می‌شوند از اقدامات موسسه ریحانه طلوع است.

ارسال نظرات