رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در سال جاری در حوزه اشتغال فراگیر در طرح‌های مربوط به صنعت، معدن و تجارت ۲۵۴ طرح با اعتبار ۱۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۹۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۸۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال جاری در حوزه اشتغال فراگیر در طرح‌های مربوط به صنعت، معدن و تجارت ۲۵۴ طرح با اعتبار ۱۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۵۹۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی افزود: از این طرح‌ها ۳۵ طرح با اشتغال ۲۰۷ نفر و میزان تسهیلات ۵۲۸ میلیارد ریال در حال توزیع به شعب توسط سرپرستی بانک‌ها هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان بیان کرد: همچنین تعداد ۹۳ طرح با تسهیلات ۵۷۴ میلیارد ریال و اشتغال ۹۲۸ نفر در دست بررسی شعب بانک‌ها هستند و ۶ طرح با تسهیلات ۲۷ میلیارد ریال و اشتغال ۷۶ نفر به مرحله انعقاد قرارداد رسیده‌اند.

وی اظهار داشت: در حوزه اشتغال فراگیر تاکنون به ۱۱۸ طرح با اعتبار ۱۳۴ میلیارد ریال و اشتغال ۳۷۴ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

صفی‌خانی در ادامه به وضعیت پرداخت تسهیلات روستایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد و افزود: در حوزه اشتغال روستایی نیز تاکنون تعداد ۲۷۳ طرح با میزان ۱۰۳۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۵۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی‌ شده‌اند.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در رسته‌های مختلفی همچون قالیبافی، صنایع معدنی، پوشاک، صنایع تبدیلی و تکمیلی، چرم و مصنوعات چرمی، مبلمان و مصنوعات چوبی، ادوات کشاورزی و غیره هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات