دبیر یادواره شهدای ایل بهمئی گفت: یادواره شهدا بهترین فرصت برای معرفی و شناخت هر چه بیشتر شهدای ایل بهمئی به جامعه است.
کد خبر: ۹۱۱۸۳۹۹
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
دبیر اجرایی نخستین یادوار ه. سرداران و ۶۵۰ شهیدیادواره فرصتی مناسب برای شناخت شهدا ایل بهمئی گفت:ایل بهمئی با وجود همه سختی‌ها و مشکلات همواره در میدان عمل و مدافع وطن بوده و لحظه‌ای عقب نشینی نکرده است.
سرهنگ منصوری سازش ناپذیری با دشمنان و مقاومت در برابر ظلم و استکبار را از مهمترین خصوصیات مردم ایل بهمئی از گذشته تا کنون برشمرد و افزود: مردم این خطه از ایران اسلامی این مقاومت را مایه فخر برای خود دانسته و همچنان از پیش قراولان دفاع از کیان ایران اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه کار برنامه ریزی‌ها و هماهنگی این یادواره از دو سال پیش آغاز شده است بیان کرد: این یادواره یک کار بسیار عظیم هست و شهرستان بهمئی میزبان شهدای بهمئی از استان‌های مختلف کشور است.
سرهنگ منصوری اضافه کرد: هدف از برگزاری این یادواره شناسایی و معرفی شهدای ایل بزرگ بهمئی و اصحاب رسانه می‌توانند در تحقق این مهم نقش بسزایی داشته باشند.
وی گفت: مردم شهید پرور و ولایتمدار ایل بهمئی با وجود همه کمبود‌ها و محرومیت‌ها و دور ماندن از توسعه، اما هیچ گاه از تکلیف دینی خود که همان پاسداشت شیعه و تبعیت از، ولی امر مسلمین است لحظه‌ای کوتاهی نکردند.
وی گفت: فرزندان این ایل از شرکت در عملیات‌ها ومناطق جنگی دفاع مقدس گرفته تا نبرد با گروهک‌های تروریستی زائیده فکری آمریکا، اسرائیل و آل سعود در کشور‌های عراق و سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت حضور داشته و امروز به خود می‌بالیم که امروز هزاران نفر از فرزندان غیور بهمئی میراث پدران خود که همان ایثار و شهادت است را ادامه دادند.
وی اضافه کرد: سربازانی از انقلاب اسلامی در هر لباس و مقامی برای عمل به فرمان رهبر انقلاب آماده جانفشانی هستند.
ارسال نظرات