مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: امسال در طرح نوروزی ۹۸ جمعیت هلال احمر استان در ۱۱۰ نقطه با بهره‌گیری از هزار و ۲۲۱ نفر از نجاتگران، امدادگران، جوانان داوطلب به ارائه خدمات نوروزی به مسافرین خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۴۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، سعید کنعانی افزود: امسال علاوه بر  ۲۷ پایگاه امداد جاده ای ثابت و دو پایگاه امداد کوهستان ثابت،۱۴ پست موقت نیز در محورهای مواصلاتی حادثه خیز مستقر خواهند شدو در تمامی شعب تابعه شهرستانها  مدیران و روسای شعب و معاونانشان حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی امسال  761 نفر نجاتگر که قبلا دوره‌های بازآموزی را گذرانده اند به همراه۱۰۰ نفر از پرسنل  از تاریخ  ۲۵ اسفند ۹۷تا ۱۶  فروردین ۹۸ در قالب طرح ملی امداد و نجات نوروزی با بهره‌گیری از چهل و پنج دستگاه آمبولانس و خودروی نجات و  ۱۰ دستگاه خودروی کمک دارو یک فروند بالگرد به  ارائه خدمات خواهند پرداخت.

کنعانی اضافه کرد: بالگرد جمعیت امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۷ تا ۵ فروردین ۹۸ در استان آذربایجان شرقی مستقر خواهد شد و در صورت نیاز به پرواز در خواهد آمد .

وی  خاطر نشان کرد: امسال سه دستگاه خودروی نجات به ناوگان ترابری امدادی جمعیت هلال احمر استان افزوده خواهد شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه به اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی توسط معاونت جوانان اشاره کرد و گفت: در این طرح معاونت جوانان  جمعیت هلال احمر استان در ۴۲  نقطه استان پست  راهنمایی مسافرین نوروزی برپا خواهد کرد و در این طرح  ۶۰ نفر از پرسنل جوانان به همراه ۳۰۰ نفر از اعضای جوانان انجام وظیفه خواهند کرد.

 

ارسال نظرات