خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز در خطبه های این هفته نمازجمعه با تاکید بر ضرورت اتکا به اقتصاد داخلی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید مدنظر مردم و مسئولان باشد و نبابد مشکلات را به برجام گره زد.
کد خبر: ۹۱۱۸۴۵۲
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی عالی با تاکید بر اینکه اروپایی‌ها اگر بتوانند از آمریکا نیز رفتار بدتری نسبت به ایران خواهند داشت، گفت: باید در این راه به اقتصاد خود اتکا کنیم و نگاه به بیرون نداشته باشیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی کشور را به برجام موکول کردیم ولی برجام نتوانست مشکل اقتصادی کشور را رفع کند  و نتیجه این شد که مردم نسبت به برجام شرطی شدند، وقتی آن بابا می‌خواهد از برجام خارج بشود، تا مدّتی که او می‌گوید خارج می‌شوم، ما همین‌طور دچار تلاطم در بازار خواهیم بود.

حجت الاسلام عالی  ادامه داد: مردم را ما شرطی کرده‌ایم. حالا هم «بسته‌ی اروپایی» مردم را درباره بسته اروپایی شرطی نکنید.

وی در ادامه با انتقاد از برخورد برخی مأمورین شهرداری با دستفروش ها گفت: جهالت یک نفر موجب بدبینی مردم نسبت به نظام می‌شود، از دادستان و شهردار تقاضا داریم تا حتماً با این گونه اقدامات برخورد شود. هیچ مأمور شهرداری حق ندارد تا فردی را بزند و تصرف اموال داشته باشد.

حجت الاسلام عالی به هفته احسان و نیکوکاری اشاره و بیان کرد: افرادی که دستشان به دهانشان می‌رسد در حد توان خود دست نیازمندان را بگیرند و با کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری کنند. نزدیک عید است و باید از فقرا حمایت شود.

 

ارسال نظرات