خبرهای داغ:
رئیس اداره امنیت ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به نگارش کتاب «شیر دارخوین» توسط یک نویسنده دهه هفتادی، گفت: این نویسنده جوان که انقلاب و جنگ را ندیده، با همت والا و عشق و علاقه به شهید دل آذر، این کتاب را نگارش کرده است.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۰۱
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار عبدالله عراقی رئیس اداره امنیت ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه شهدا الگوی همه اقشار هستند، اظهار کرد: هرکس صاحب قلم و کلام و هنر هست، حق شهدا را ادا کند.

وی تصریح کرد: اگر فقط بخشی از واقعیت‌های شهدا در قالب کتاب و هنر منعکس شود، اثر خود را بر مخاطب می‌گذارد.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه شهدا نور هستند و روشنایی‌بخش جامعه‌اند، افزود: شهدا نیازمند غلو نیستند و اگر فقط بخشی از واقعیت‌های زندگی آنان منعکس شود، تأثیرگذار خواهد بود.

سردار عراقی همچنین در رابطه با اینکه آیا برنامه جامعی برای استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر در معرفی شهدا وجود دارد، گفت: فعالیت‌ها به شکل جزیره‌ای هست و هرکسی به سلیقه خودش کار می‌کند و به همین دلیل انسجام لازم وجود ندارد.

فرمانده اسبق لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب همچنین در رابطه با اینکه یک نویسنده جوان دهه هفتادی کتاب «شیر دارخوین» را نگارش کرده است، گفت: این نویسنده جوان که نه جنگ را دیده نه انقلاب را دیده، همت والایی کرده است.

سردار عراقی خاطرنشان کرد: این نویسنده جوان با عشق و علاقه به شهید دل آذر، کتاب «شیر دارخوین» را نگارش کرده است که نشان دهنده تداوم راه امام و شهدا در سایه ولایت است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها