جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از چاپ ۳۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۸۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  رمضان رسولی، جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان اظهار کرد: رسالت اصلی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه است.

وی با اعلام اینکه ما متولی اصلی یادمان‌های شهدا در استان هستیم، افزود: امیدواریم در صورت مساعد بودن وضعیت جوی بتوانیم تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال آینده میزبان شهدای گمنام باشیم.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به دیدار با ۵۰ خانواده شهدا بیان کرد: در راستای تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا ما سالانه با ۱۰۰ خانواده شهدا دیدار کرده و از نزدیک در جریان مشکلات آن‌ها قرار می‌گیریم.

وی از در حال تدوین بودن دانشنامه دفاع مقدس استان کردستان خبر داد و بیان کرد: بخش اصلی این دانشنامه دفاع مقدس مربوط به شهداست که بخشی از این دانشنامه در استان‌ها به دایرة المعارف دفاع مقدس کشور تبدیل می‌شود.

رسولی بیان کرد: در این راستا و به واسطه نقش اصلی استان کردستان در دوران دفاع مقدس در این دایرة المعارف کشوری باید صفحات اصلی آن به شهدای استان اختصاص یابد.

وی از چاپ ۳۰ عنوان کتاب در حوزه ایثار و شهادت تا پایان سال جاری خبر داد و یادآور شد: این کتاب‌ها در راستای برنامه‌های اجرایی کمیته تحلیف کنگره ۵۴۰۰ شهید استان کردستان تدوین و چاپ شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات