فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقندگفت: با فراهم آوردن امکانات و فضای مناسب و شیوه ی بیان خوب می توان جوانان را جذب و با سرمایه گذاری در بین این قشر از جامعه می توان آنها را آمر و ناهی تربیت کرد تا هم سن و سالان خود را دعوت به این دو امر مهم کنند.
کد خبر: ۹۱۱۸۵۹۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

سرهنگ پاسدار احمد علی بزی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند در گفتگو با خبرنگار بسیج در قصرقند، گفت: تحقق اهداف بلند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و بروز آثار آن در عملکرد و رفتار مردم، نیازمند مردمی کردن این فریضه و حضور خود مردم در بطن اجرای این حکم الهی است.
 
وی افزود: با ایجاد ستاد‌های امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه می توان با مشارکت و همکاری مردم فعالیت  بهتری در سطح جامعه داشت  و جوانان را به سمت مسائل دینی جذب کرد.

سرهنگ بزی بهترین روش برای نهادینه سازی این دو امر واجب در جامعه امروزی را روش گفتار نیک دانست و بیان کرد: آمر و ناهی باید متین، درست کار، راست گفتار، منطقی و به دور از هجو و هزل باشندو این ویژگی ها آن را محبوب می‌سازد و کسی را گریزان نمی‌کند، دل‌ها را به هم نزدیک نموده و پیوند می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند ادامه داد: با فراهم آوردن امکانات و فضای مناسب و شیوه‌ی بیان خوب می‌توان جوانان را جذب کرد که در تحقق این دو امر واجب و الهی روی خود جوانان می‌شود سرمایه گذاری کرد تا در آینده همین جوانان و آینده سازان ما بتوانند آمر و ناهی باشند و هم سن و سالان خود را دعوت به این دو امر مهم کنند.

این مسئول اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع، خدمت رسانی شایسته و مناسب به مراجعه کنندگان در راستای جلب رضایتمندی آنان در ادارات از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: نشست ماهانه شورای امر به معروف و نهی از منکر در سپاه با حضور بسیجیان و پایوران، آموزش صحیح امر به معروف و نهی از منکر کردن برای بسیجیان و پایوران، استفاده از بروشور و پوستر و بنر‌ها در سطح شهرستان و ادارات، اعزام آمران در بین آحاد جامعه به صورت چهره به چهره از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج در این ناحیه  و در راستای اجرایی شدن معروفات و جلوگیری از منکرات بوده است.
ارسال نظرات