خبرهای داغ:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود:
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: نمایش آثار هنری در سطح شهر با ایجاد فضایی زیبا و هنری می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند که این امر با حمایت از هنرمندان میسر خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۳۵
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
حمایت از هنرمندان پویایی و نشاط اجتماعی را به دنبال داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رضا مهدیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنر‌های تجسمی به میزبانی گالری سیب ضمن تقدیر از مدیرمسئولان آموزشگاه‌های شرکت کننده گفت: با توجه به جنبه بصری و زیباشناسی هنر به ویژه هنر تجسمی می‌توان از آثار تجسمی در سطح شهر استفاده کرد و با ایجاد فضا‌های هنری وزیبا به نشاط اجتماعی جامعه کمک کرد.
سصرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌هایی در معرفی هنرمندان جوان و استعداد‌های نوظهور، افزایش کیفیت آموزش آموزشگاه‌های آزاد هنر‌های تجسمی، فعالیت بیشتر هنرمندان و خلق آثار فاخر اثرگذار خواهد بود.
عصمت السادات سیف، مسئول امور کمیته بانوان ستاد اقامه نماز جمعه شاهرود نیز در بازدید از این نمایشگاه گفت: هنرمند با روح لطیف، توانایی واستعدادی که دارد اثری را خلق می‌کند که بر چشم و قلب بیننده اثر می‌گذارد که می‌توان از این ویژگی در راستای کاهش مشکلات اجتماعی و بیان معروفات فرهنگی بهره‌مند شد.
یادآور می‌شود نمایشگاه آثار منتخب هنرجویان آموزشگاه‌های آزاد هنر‌های تجسمی شهرستان شاهرود از ١٤ الی ٢١ اسفندماه ساعت ١٧:٠٠ الی ١٩:٣٠ در گالری سیب آماده بازدید علاقه‌مندان است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها