خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی:

ملت ایران باید اهل جهاد باشند

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب حدود ۲۰ مرتبه از واژه جهاد استفاده کرده اند.
کد خبر: ۹۱۱۸۶۵۴
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی جمعه شب در برنامه جشن میلاد امام باقر (ع) که در آستان مقدس فرزندش علی ابن باقر در مشهد اردهال کاشان برگزار شد، گفت: در قیامت منادی ندا می‌دهد این رجبیون آن‌هایی که اهل ماه رجب بودند کجا هستند که این شکل ظاهری و دنیایی آن است، اما باید حقیقت آن را درک کرد.

وی افزود: شکل دنیایی آن این است که ماه رجب را قهر کردند و شب‌ها زودتر می‌خوابند تا سحر رجب را از دست ندهند و ارتباط خود را با بالا از دست ندهند، چون این شب‌ها برایشان مهم است تا با خدا حرف بزنند.

نماینده سابق مجلس گفت: در ماه رجب روزه مستحبی بگیرید و افطاری بدهید که افطاری در ماه رجب ثواب دارد، چون به مومنان روزه دار احترام گذاشته اید. 

وی ابراز کرد: انسان‌های مومن در کار‌های خوب باید از یکدیگر سرعت و سبقت بگیرند و همانگونه که شیاطین از یکدیگر یاد می‌گیرند و به یکدیگر یاد می‌دهند مومنان هم باید یاد یکدیگر بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به مطرح شدن گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب به جوانها، گفت: جوان‌های دیروز ایستادند و مقاومت کردند و جوان‌های امروز نیز باید بایستند و مقاومت کنند تا پیروز شوند، از این رو اگر فردای بهتر می‌خواهید باید مقاومت ایستادگی کنید.

وی بیان کرد: اگر آرزوی حاکمیت امام زمان (عج) را داریم رایگان به دست نخواهد آمد و نیازمند کار و تلاش همت و مجاهدت است.

نماینده سابق مجلس یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب حدود ۲۰ مرتبه از واژه جهاد استفاده کرده است و این نشان دهنده این است که ملت ایران باید مجاهد باشند و مجاهدت کنند و این در حالی است که برخی خیلی بی حال هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی گفت: امام عصر (عج) هنگام ظهور با امروز خودش تفاوتی ندارد چرا که امام مظهر تجلیات خداوند است و تمام صفات الهی در وجودش تجلی دارد و دلیل تأخیر ظهور امام عصر ما هستیم که پا در رکاب امام زمان نداریم و امروز و فردا می‌کنیم.

استاد حوزه علمیه گفت: اگر امروز برخی مسؤولان عملکرد خوبی ندارند به دلیل این است که در تراز انقلاب نبوده و انقلابی نیستند و برای امروز مناسب نیستند تا درد و مشکل مردم را از خودشان بدانند و به دنبال برطرف کردن مشکل مردم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آقا تهرانی با اشاره به اینکه این افراد نسبت به انقلاب و مردم بی تفاوت هستند و از برخی مسؤولان نباید انتظار داشت، افزود: مسؤولان باید از علی ابن باقر (ع) الگو بگیرند و اهل کار و عمل باشند.
منبع: رسا
ارسال نظرات
آخرین اخبار