خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت:در همه عرصه‌های کشور که رونقی هست حرکت، حرکت بسیجی است و هرجا که رهبری امر فرمودند: بسیج وارد شد موفق شدیم و علت موفقیت بسیج، حضور مخلصانه افراد در این شجره طیبه است.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۱۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
رمز موفقیت بسیج، حضور مخلصانه افراد است/حرکت بسیجی سبب رونق در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود در مسجد فاطمیه در سخنانی با گرامیداشت ایام رجب المرجب و اهمیت آن در کلام رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند ماه رجب یک فرصت تقرب به ارزش‌های الهی و ذات مقدس پروردگار است و چقدر ماه رجب سفارش شده و خودسازی کنیم برای ورود به ماه شعبان و ماه مغفرت الهی ماه رمضان و این برکات را درک کنیم.
وی با بیان اینکه ما خدمتگذار بسیجیان در سپاه هستیم اظهار کرد: ما از همه بسیجیان و لشکر الهی و ده‌ها میلیونی تشکر می‌کنیم و کار‌هایی را انجام می‌دهند که خیلی از سازمان‌ها با امکانات نمی‌توانند انجام دهند.
عبیری با تاکید بر قدردانی از فرصت‌ها بیان کرد: خانواده شهدا از ما توقع دارند که برای رضای خدا خدمت کنیم و اخلاص در کار داشته باشیم تا این نظام موفقیت پیدا کند و این‌ها به پاس حرکت جهادی و انقلابی و بسیجی است.
فرمانده سپاه شاهرود ادامه داد: در همه عرصه‌های کشور که رونقی هست حرکت، حرکت بسیجی است و هرجا که رهبری امر فرمودند بسیج وارد شد موفق شدیم و علت موفقیت بسیج، حضور مخلصانه افراد در این شجره طیبه است.
وی با اشاره به منشور گام دوم انقلاب اسلامی رهبر انقلاب اظهار کرد: رهبر انقلاب از ویژگی‌های انقلاب حفظ آرمان‌ها و حرکت به سمت آن را بیان می‌کنند که دارای اهمیت ویژه است که بزرگترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید و پایبند به اصول خود است.
عبیری با بیان اینکه رهبری بسیج را ابتکار بزرگ امام در عصر حاضر عنوان فرمودند: گفت: همه ما خدمت به بسیج و بسیجیان را یک اصل می‌دانیم و به فرمود: ه امام راحل از خدا می‌خواهیم با بسیجیان محشور شویم.
وی با بیان اینکه تغییر در مدیریت یک روال برای حرکت بیشتر و ابتکار عمل است افزود: این جابه جایی‌ها برای این است که خدمت به مردم و بسیج بیشتر و بیشتر شود و با حضور مدیران جدید و تحولات در حرکت بتوان به جامعه بویژه بسیج که لشکر مخلص خداست خدمت کرد.
در این جلسه از زحمات اباذر مطهری فرمانده سابق با اهدا لوح تقدیر تجلیل و سرهنگ دوم پاسدار محمدمهدی اسماعیلی به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) معرفی و حکم انتصاب وی فرماندهی و مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها