خبرهای داغ:
در اجتماع بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر در طبس مطرح شد
مسئول آموزش ستاد امر به معروف طبس یکی از مهمترین انواع امر به معروف در جامعه امروز را، امر به معروف و نهی از منکر در حوزه اقتصادی دانست و افزود: امروز در جامعه و در فضای اقتصادی باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۳۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، در این همایش حجت الاسلام امیر زارع حسینی درمورد الزامات قانونی ونحوه برخورد ضابطین دادگستری با هنجارشکنان توضیحاتی ارائه کرد.

مصطفی حیدری مسئول آموزش ستاد امر به معروف طبس نیز در این همایش گفت: چهار ویژگی که اگر در مومنان و جامعه ایمانی وجود داشته باشند آنها را به سعادت می رساند صبر کردن، دعوت به صبر، نگهداری و تقوای الهی است.

وی یکی از مهمترین انواع امر به معروف در جامعه امروز را، امر به معروف و نهی از منکر در حوزه اقتصادی دانست و افزود: امروز در جامعه و در فضای اقتصادی باید هوای یکدیگر را داشته باشیم.

حیدری با اشاره به این که مقام معظم رهبری از سال ۱۳۸۹ تا کنون بیش از ۱۵ بار در سخنرانی های خود اصطلاح «جنگ اقتصادی» را مطرح کرده اند، بر وظیفه ی مردمی و همگانی مردم تاکید کرد و افزود: این مقدار تاکید از سوی مقام ولایت نشاندهنده اهمیت بالای این مسئله است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی همین مردم نفر به نفر کار کردند و در نهایت پیروزی حاصل شد، امروز نیز در صحنه جنگ اقتصادی باید همه دست به کار شوند و هیچ کس نقش و اثر خود را نادیده و دست کم نگیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها