خبرهای داغ:
سید حافظ حسین زاده
فرمانده ی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان خبر داد:
فرمانده ی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان گفت : با هدف تجدید پیمان با شهداء و بالا بردن روحیه ی ایثار و شهادت در بین افراد جامعه اردوی راهیان نور برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۵۹
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه ی امام صادق (علیه السلام) اصفهان ، سرهنگ پاسدار علی مقواساز فرمانده ناحیه ی امام صادق (علیه السلام)، در حاشیه ی جلسه ی راهیان نور گفت : امروز جامعه ی ما تشنه ی فرهنگ نهفته در اردوی راهیان نور است فرهنگی اصیل،ریشه دار،غنی و تمدن ساز که کلید گم شده ی همه ی مشکلات امروز کشور این فرهنگ است.

وی در ادامه افزود: فرهنگ راهیان نور،فرهنگ مقاومت ، ایستادگی ، ایثار ، یکدلی و برادری است این فرهنگ را اساتید بزرگی همچون حاج حسین خرازی،حاج ابراهیم همت و جاج احمد کاظمی تدریس می کنند و از همه ی نقاط جهان از این درس بهره می برند و سند صحبت ما حضور گردشگران و توریست های خارجی است که هر ساله در این برنامه ی عظیم شرکت می نمایند و از فرهنگ ناب و مقدس این برنامه برداشت می کنندخروجی این مکتب و فرهنگ شهدایی همچون احمدی روشن در عرصه ی هسته ای،شهید حججی در عرصه ی مدافعان حرم،شهدای مدافع وطن و امنیت که چند روز گذشته شاهد تشییع 27 نفر از آنها بر دستان مردم ولایت مدار و شهید پرور اصفهان بودیم و نخبگان علمی که امروز ما را به اوج حوزه ی علمی منطقه رساندند و رتبه ی اول علمی منطقه را به دست آوردیم اینها همه تأسی از فرهنگ شهداء و دفاع مقدس گرفتند.

مقواساز در ادامه تأکید کرد فرهنگ راهیان نور امروز مورد نیاز ضروری همه ی ماست و در این راستا امسال اعزام راهیان نور به دو صورت انجام می شود یکی به صورت کاروانی و سازمان یافته به تعداد بیش از 3000 نفر که از تاریخ 25/12/97 شروع و تا 09/01/98 ادامه خواهد داشت و دوم به صورت خانوادگی و با خودروهای شخصی که اردوگاه شهید مسعودیان شهر اهواز به این امر اختصاص پیدا کرده است و هر شب بیش از 500 نفر در آنجا اسکان پیدا می کنند.

وی گفت : عزیزان شرکت کننده در اردوی راهیان نور از مناطق عملیاتی و یادمان های بیت المقدس،فاو،طلائیه،شلمچه، خرمشهر و ... بازدید خواهند کرد.

فرمانده ی ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان در پایان گفت : سعی شده با کمک خیرین هزینه ی اعزام کاهش پیدا کند تا افرادی که تا کنون نتوانسته اند در این اردوی معنوی ،فرهنگی شرکت کنند مشکل کمتری داشته باشند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها