خبرهای داغ:
کار آفرین بسیجی رضا امیری با همکاری نیروهای بسیجی خواهر وبرادر حوزه بسیج شهدای چرمهین توانستند فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی را در شهر چرمهین دایر کنند.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۶۵
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان ، کار آفرین بسیجی رضا امیری با همکاری نیروهای بسیجی خواهر وبرادر حوزه بسیج شهدای چرمهین توانستند فروشگاه و نمایشگاه صنایع دستی را در شهر چرمهین دایر کنند.

برادر بسیجی رضا امیری در مصاحبه با خبرگزاری بسیج لنجان گفت : این فروشگاه  و نمایشگاه مواد غذایی خانگی و صنایع دستی ، با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی تشکیل شده است و با همت همدلی بانوان موفق شهر چرمهین توانستیم محصولات غذایی نظیر نان گندم، نان جو، ترشیجات، تخم مرغ محلی، سبزی های خشک شده معطر، سبزی های تازه وزعفران را به همشهریان عزیر عرضه کنیم.

وی ادامه داند که  : ما همچنین توانستیم  صنایع دستی مانند گل های کریستال، چرم دوزی، میناکاری، کاموابافی و ... را به همشهریان عزیر عرضه کنیم واین محصولات را در نمازجمعه چرمهین و جلسه ای که به مناسبت تولد حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) در حسینه حضرت سید الشهداء شهر چرمهین برگزار شد به نمایشگاه بگذارد  و به فروش برسانیم تا تقویت خانواده بسیجیان شود .
  این بسیجی فعال در پایان  همکاری و  مساعدت  همشهریان فهیم شهرستان را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها