خبرهای داغ:

نخستین یادواره "شهدای مدافع حرم جوان" در قم برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان قم برخی از برنامه‌های مهم هفته جوان در استان را موردتوجه قرار داد و گفت: سال ۹۸ نخستین یادواره شهدای مدافع حرم جوان در استان قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۷۷۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رسول منعم ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: توسعه و ارتقای جایگاه قم در ورزش کشور مهم‌ترین رویکرد این اداره کل در سال ۹۸ خواهد بود.

وی برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های اداره کل ورزش و جوانان قم در هفته جوان را موردتوجه قرار داد و افزود: در این هفته از ۱۴۶ خانواده شهید ورزشکار استان تجلیل به عمل خواهد آمد، الگوسازی شهدای ورزشکار از سیاست‌های این اداره کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان قم در برگزاری باشکوه سفر راهیان نور تعامل سازنده و مثبتی دارد، سال آینده نخستین یادواره شهدای مدافع حرم جوان در استان قم برگزار خواهد شد.

منعم با تأکید بر برنامه‌های این اداره کل در غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان قمی ابراز کرد: تدوین و تهیه سند اوقاف فراغت و سوق دادن زمان فراغت و تفریح شهروندان قمی به سوی مهارت افزایی و آموزش‌های کاربردی از برنامه‌های مهمی بوده که از سال آینده اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: ستاد گرامیداشت هفته جوان از امروز فعالیت خود را در قم آغاز کرده است، همزمان با هفته جوان در ۲۴ فروردین‌ماه سال آینده جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) و تجلیل از نخبگان جوان استان قم برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان اضافه کرد: تدوین سند اوقات فراغت استان در مراحل پایانی قرار دارد، این سند برنامه‌های ۵ سال آینده قم در مسئله غنی‌سازی اوقات فراغت را سامان خواهد بخشید.

منعم ابراز کرد: در خردادماه سال ۹۸ نمایشگاه اوقات فراغت قم برگزار شده و در آن مراحل تدوین این سند و همچنین برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای تابستان سال آینده در زمینه غنی‌سازی و استفاده مطلوب از اوقات فراغت برای شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۷، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مذهبی مساجد، جمعیت هلال‌احمر و کمیته امداد ۵ دستگاه برتر در زمینه غنی‌سازی اوقاف فراغت بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار