نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: کارهای فرهنگی باید در اولویت بنیاد شهید در خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران قرار گیرد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۰۶
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱
برنامه های فرهنگی الویت کار بنیاد شهید باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده، ولی فقیه در استان عصر روز شنبه در جمع مدیرکل و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار داشت: عزت نظام اسلامی مدیون جانفشانی شهدا و مقاومت خانواده‌های آنهاست، بنابراین باید با کمال افتخار در خدمت جامعه هدف با انجام امور فرهنگی بود.
وی ادامه داد: رسیدگی به نیاز‌ها و مشکلات خانواده بزرگ شهیدان، فرزندان و اولیای آن‌ها باید به گونه‌ای انجام شود که آن‌ها چهره خدمات را بیش از گذشته احساس کنند و اگر نوآورانه باشد قطعا خیلی ارزشمند است.
امام جمعه یزد تاکید کرد: برخورد با خانواده شهدا به نحوی نباشد که آن‌ها احساس تنهایی و ناراحتی کنند بلکه باید با صبر و جدیت در راستای حل مسائل و خدمت صادقانه به آن‌ها کار کرد.
ناصری یزدی به اهمیت توجه به فرزندان شهدا و جانبازان اشاره کرد و بیان داشت: فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه‌های خوبی برای آینده نظام و کشور هستند و نباید به آن‌ها بی توجه بود.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: انجام برنامه‌های فرهنگی و ارزشی در کنار رسیدگی به سایر نیاز‌های جامعه هدف در اولویت این اداره کل است.
احمد ابراهیمی افزود: برگزاری یادواره و یادبود‌ها، ساماندهی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: اگر فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه گسترش یابد توطئه‌های فرهنگی استکبارجهانی نقش بر آب می‌شود و آن‌ها در اهداف خود متحمل شکست می‌شوند.
در این دیدار تعدادی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری یادواره‌ها و همکاری دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ شهادت تاکید کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات