خبرهای داغ:
مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس در امام زاده عبدالله گرگان با حضور اقشار مختلف مردم برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۱۹
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ در مراسم وداع با ۲ شهید گرانقدر هشت سال دفاع مقدس که با حضور اقشار مختلف مردم در آستان امام زاده عبدالله گرگان برگزار شد حجت الاسلام ریاحی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان اظهار داشت:مسیر شهدا را باید ادامه بدهیم تا در محشر مدیون شهدا نباشیم.

وی در ادامه افزود:کسانی که کشور را به تهدید میکنند و از گزینه‌ها روی میز صحبیت میکنند بدانند گزینه‌های روی میز ما شهدا هستند.

ریاحی اذعان کرد: بیش از ده‌ها سال از شهادت شهدای گمنام میگذرد، اما مردم ما به گرمی از شهدا استقبال میکنند.

مسئول نمایندگی سپاه گرگان همچنین ابراز داشت: عده‌ای مردم را به نام دور کردن سایه جنگ فریب ندهند، چون کشور ما نه از امریکا میترسد نه از سایه جنگ هراس دارد، ملت ما نیت جنگ با هیچ کشوری ندارد، اما ذلت را هم نمی‌پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: چهل سال است در مقابل همه تحریم‌ها ایستاده ایم تا عزتمان، قدرت و اقتدارمان و همچنین راه امام حسین علیه السلام حفظ شود تا بر روی گردن او یوق استکبار قرار نگیرد.

ریاحی اشاره کرد:پیام شهدای گمنام برای آن‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی خواب رفراندوم میبینند این است که بدانندرفراندومی جز کلام رهبری و ولایت وجود ندارد.

مسئول نمایندگی سپاه گرگان ادامه داد: عده‌ای که عشق به امریکا و ترس از صهیونیست دارند بدانند که مردم ما رفراندوم واقعی را در ۲۲ بهمن رقم زدند.

وی در پایان گفت:: آن‌هایی که در مسیر انقلاب هستند خداوند آن‌ها را توفیق میدهد، اما آن‌هایی که به خون شهدا خیانت میکنند قطعا به زباله دان تاریخ خواهند پیوست.
عکس :محمد امین محتشمی نیا
عکس :محمد امین محتشمی نیا
ارسال نظرات
پر بیننده ها