مرحله استانی بیست و ششمین دوره مسابقات قرآنی بسیج ویژه خواهران به همت دارالقرآن بسیج و سازمان بسیج جامعه زنان استان بوشهر در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۳۷
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این مسابقات در رشته ­های ترتیل، حفظ جزء 30 و حفظ 3 جزء برای رده سنی زیر 16 سال ویژه خواهران و آزمون کتبی طرح صراط شامل حفظ موضوعی قرآن و نهج البلاغه در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج در بوشهر برگزار شد

مسئول دارالقرآن بسیج سپاه امام صادق (ع) در حاشیه این دوره از مسابقات گفت: یک هزار و 250 نفر در سراسر استان در مرحله مقدماتی این مسابقات شرکت کرده بودند که از این تعداد حدود 90 نفر در رشته­ های حفظ و ترتیل بخش خواهران و حدود 80 نفر نیز در آزمون کتی طرح صراط در هر دو بخش برادران و خواهران به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج در بوشهر برگزار شد

سید حبیب اله حسینی اظهار کرد: نتایج رشته­ های آوایی بخش خواهران این دوره از مسابقات، امروز بعد از پایان برگزاری مسابقات، اعلام و نتایج آزمون کتبی طرح صراط نیز هفته آینده از طریق کانال اطلاع­ رسانی دارالقرآن بسیج استان بوشهر به نشانی @QORANBASIJ اعلام می ­شود.

مرحله استانی مسابقات قرآنی بسیج در بوشهر برگزار شد

وی افزود: بخش برادران این دوره از مسابقات نیز پنج شنبه 23 اسفند سال جاری در سالن 22 بهمن و حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق (ع) در رشته ­های ترتیل، حفظ جزء 30، حفظ 3 جزء، قرائت تقلیدی و اذان تقلیدی برگزار می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات