مسئول امور رفاهی آموزش و پرورش یزد خبر داد:

بیش از 380 مدرسه استان یزد آماده اسکان مسافران نوروزی

رئیس تعاون اداره کل آموزش و پرورش یزد از آماده‌سازی 380 مدرسه این استان برای اسکان مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۸۴۹
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، رئیس تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی به صورت اینترنتی از ۳ اسفند ماه شروع می‌شود و تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد.

محمدعلی غنی افزود: شروع طرح اسکان نوروزی و پذیرش حضوری مسافران از تاریخ ۲۸ اسفندماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

پیش بینی ۱۷ پایگاه پذیرش و ثبت نام

وی ادامه داد: ۱۷ پایگاه پذیرش و ثبت‌نام مسافران در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان به صورت شبانه‌روزی به فعالیت خواهند پرداخت که در مرکز استان ۲ پایگاه در نواحی یک و دو یزد، کار پذیرش مسافران را به عهده خواهند داشت.

این مقام مسئول با اشاره به تشکیل ۷ کمیته تخصصی برای تنظیم فعالیت‌های ستاد اسکان نوروزی استان یزد، اذعان داشت: همه عوامل اجرائی ستاد اسکان نوروزی برای تکریم و تعظیم فرهنگیان و خانواده‌های آنان تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در طرح ستاد اسکان استان ۸۴۲ نفر فعالیت دارند، گفت: مدیریت و اجرای طرح اسکان نوروزی توسط ۸۴۲ نفر از همکاران فرهنگی استان در سطوح مختلف عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی صورت خواهد گرفت.

افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت اسکان مسافران نوروزی

وی از افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت اسکان استان نسبت به سال گذشته خبرداد و تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده تعداد ۴۱ اتاق به مجموع اسکان مسافران نوروزی، نسبت به سال قبل افزوده شده است.

رئیس اداره تعاون آموزش و پرورش یزد خاطرنشان کرد: ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی در قالب ۳ هزار و ۴۹۲ کلاس درس در ۳۸۰ مدرسه استان انجام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار