رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل گفت: طرح ملی " ایران‌یار " در راستای فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب در بین دانش‌آموزان استان برگزار شد
کد خبر: ۹۱۱۸۸۷۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش سرویس بسیج کارگری خبرگزاری بسیج از  استان اردبیل ، مراسم تجلیل از آثار برگزیدگان طرح ایران یار با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل ، مدیر اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه استان ، مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و با حضور دانش آموزان در سالن اجتماعات اداره کار شهرستان اردبیل برگزار گردید .

قاسم رحیمی در آیین تجلیل از دانش‌آموزان منتخب طرح ملی " ایران یار " در اردبیل اظهار داشت: طرح ایران یار در راستای فرهنگسازی مصرف کالای ایرانی در نسل چهارم انقلاب در مقطع متوسطه و راهنمایی در سطح استان برگزار شد.

وی حمایت از کالاهای تولید داخلی را زمینه‌ساز رونق تولید و اشتغال دانست و گفت: حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی به عنوان یک اولویت اساسی برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه اجرای طرح ایران یار با تحقق این محوریت در حال اجرا است.

رحیمی بیان کرد: فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی و آشنایی با ظرفیت‌های تولید یک اولویت اساسی است که به منظور نهادینه‌سازی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی و ایجاد اعتماد در بین مردم برای استفاده از تولیدات داخلی بسیار مثمر ثمر و نتیجه‌بخش خواهد بود.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل تصریح کرد: فرموده مقام معظم رهبری برای همه مردم و مسئولان فصل‌الخطاب بوده و باید تلاش کنیم تا از تمامی توان و قابلیت‌ها در راستای تحقق شعار سال استفاده کنیم تا بتوانیم کشور را در مسیر توسعه و تعالی قرار دهیم.

وی افزود: حمایت از کالای ملی و ایرانی گامی اساسی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و حمایت از کالای ایرانی راهکاری اساسی و مهم در راستای رفع وابستگی و رونق تولیدات داخلی و اشتغال بوده که این امری مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری استان اردبیل اظهار کرد: در مرحله نخست دانش‌آموزان از خطوط تولید کارخانه‌ها بازدید کردند و در مرحله دوم کارفرمایان با حضور در مدارس به تشریح فعالیت‌های تولیدی خود پرداخته و در مرحله سوم مسابقاتی با موضوع تولیدات واحدهای صنفی بازدید شده برگزار شد و در نهایت طی این مراسم از دانش‌آموزان منتخب در بخش‌های مختلف این مسابقات تجلیل شد.

عکسها : 
ارسال نظرات