جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: زن‌ها چشمه جوشان عاطفه و محبت هستند و آثار محبت خانم‌ها بایستی در خانواده‌ها بجوشد و سرلوحه قرار گیرد
کد خبر: ۹۱۱۸۹۴۷
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
زن‌چشمه جوشان عاطفه و محبت است/ غرب در صدد از بین بردن عفت و حجاب در جامعه است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری صبح امروز همایش روز قشر بسیج جامعه زنان استان اردبیل که در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد، اظهار داشت: در دین مبین اسلام جایگاه زن یک جایگاه بالا و در اوج است و در تاریخ اسلام زنان فعال و تاریخ ساز بوده اند.

وی افزود: مرد و زن در این دنیا به سوی رشد و ترقی حرکت می‌کنند و در آفرینش یکی هستند و برای تکمیل انسان این دو در کنار هم قرار گرفته و یک انسال کام را تشکیل می‌دهند.

مستعد با اشاره به این شعر که "از دامن زن مرد به معراج رسد"، بیان کرد: موفقیت مردان مرهون همراهی زنان در جامعه است که اگر همراهی زن‌ها باشد مرد موفق عمل خواهد کرد و اگر غیر این بود نتیجعه عکس نشان خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: زن‌ها چشمه جوشان عاطفه و محبت هستند و آثار محبت خانم‌ها بایستی در خانواده‌ها بجوشد و سرلوحه قرار گیرد چرا که زنان در کشور ما و در کشور‌های مسلمان عفت، حیا و پاکدامنی را حفظ کرده اند و همراه با ایمان نقش آفرین بوده اند.

مستعد گفت: تربیت صحیح فرزندان و شکوفایی استعداد آن‌ها بر عهده زنان و همسران در خانواده است چرا که خدای متعال ایمان، محبت و لطافت را در وجود زنان قرار داده است.

وی با بیان اینکه زنان در ۴۰ سال انقلاب اسلامی ایران افتخار آفرین بودند تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد حضور بانوان اسلحه بدست و همسمران، مادران زمندگانی بودیم که علاقه و عشق خود را به فرزند و همسر خود را فدای حفظ اسلام و نظام کردند تا نظام جمهوری اسلامی ایران پا برجا بماند.

او اضافه کرد: ما قدردان مادران و همسرانی هستیم که انسان‌هایی غیور، شریف و با عظمت تربیت و پرورش دادند و شهدایی که در راستای حفظ نظام و اسلام جان خود را تقدیم کردند مرهون همان مادران و همسران پاکدامن هست.
 
سردار مستعد گفت: در کشور‌های غربی انسانیت زن کم اهمیت جلوه داده می‌شود و جنسیت زن را نشانه گرفته و از زن به عنوان ابزار تبلیغی و پیشبرد اهداف خود استفاده میکنند که این تفکر واهی را میخواهند در جامعه اسلامی ترویج دهند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان این که غرب در صدد از بین بردن عفت و حجاب در جامعه است اظهار داشت: دشمن امروز با هر ابزاری که در دست دارد چه رسانه‌های غربی و جنگ روانی؛ نظریه‌های خود را تحمیل زنان اسلام کنند فلذا ما باید نسبت به آگاه سازی و رشنفکری در جامعه تلاش کنیم و اجاتزه ورود تفکر غلط غرب را به جامعه خود ندهیم.

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل:به همت سازمان بسیج جامعه استان اردبیل و با حضور صدها نفر از بانوان اقشار مختلف، پایگاه های بسیج و نمایندگان ادارات و نهادهای دولتی استان اردبیل در مجتمع فرهنگی ولایت برگزار شد.
 
در این همایش به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از 40 بانوی استان در عرصه های علمی، فرهنگی، اقصتادی و اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، ورزشی و رسانه تجلیل بعمل آمد
ارسال نظرات
آخرین اخبار