خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، میز خدمت با حضور کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود و کارشناس دبیرخانه منطقه ویژه کانون‌های مساجد این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۷۱
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
برپایی میز خدمت کانون‌های مساجد در مصلی نماز جمعه شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، با حضور کارشناس فرهنگی این اداره و کارشناس منطقه ویژه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان میز خدمت به میزبانی مصلی نماز جمعه شاهرود برپا شد.
کارشناس دبیرخانه منطقه ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان شاهرود گفت: خدمت به مردم و رفع مشکلات آحاد جامعه وظیفه ذاتی مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام عظیم پناهی افزود: حضور مستمر و همیشگی در کنار مردم پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را قوی‌تر می‌کند و با اتحاد و همدلی می‌توان برای رفع دغدغه‌های آحاد جامعه تلاش کرد.
وی سرعت عمل و ارتقای کمی و کیفی در خدمت رسانی به مردم را از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت دانست و تصریح کرد: با برپایی میز خدمت در کمترین زمان ممکن می‌توان مطالبات مردم را پیگیری کرد.
اسحق درام کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز ضمن بیان حوزه اختیارات و وظایف این اداره به سوالات مردم در این خصوص پاسخ داد.
یادآور می‌شود هجدهم اسفندماه سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است و در استان سمنان نزدیک به ٢٥٠ کانون فرهنگی و هنری مساجد فعالیت دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها