ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری؛
آئین افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج عشایری شهدای میهه از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و جمعی از مسئولین استانی و محلی این استان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۸۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، استان چهارمحال و بختیاری آئین افتتاحیه حوزه مقاومت بسیج عشایری شهدای میهه از توابع شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری با حضور سردار اکبری فرمانده  سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) و جمعی از مسئولین استانی و محلی این استان برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا" سردار اکبری" فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ضمن خیره مقدم گویی به عشایر حاضر در برنامه و تجلیل از عشایر غیور و انقلابی استان آنها را پشتوانه ها ی قابل اعتماد نظام و انقلاب دانستند و مواردی را پیرامون رشادتها و جانفشانی های شهدای استان بویژه شهدای منطقه میهه بیان نمودند.

ایشان افتتاح حوزه بسیج عشایری میهه را اتفاقی مبارک و آن را منشا خیر وبرکت برای مردم این منطقه دانستند، و آن را ظرفیت مناسبی برای شکوفایی استعدادهای جوانان مومن و انقلابی  و خدمت رسانی به مردم شهید پرور این منطقه دانستند. و از جوانان این منطقه خواستند تا همکاری لازم را با این حوزه مقاومت برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و مردم این منطقه به عمل آوردند.

در ادامه ایمان محمدی به عنوان سرپرست حوزه مقاومت بسیج عشایری میهه حکم مسئولیت خود را از دست سردار اکبری فرمانده سپاه استان دریافت نموده و به عنوان فرمانده این حوزه مقاومت منصوب گردید.

در پایان ضمن تجلیل از یکی از خانواده های معظم شهدای منطقه میهه آئین افتتاحیه حوزه توسط سردار اکبری انجام شد.

ارسال نظرات