خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، از برگزاری مسابقه «ایده های شهروندی» در شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۹۰
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  درافشانی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوینبا اعلام این خبر گفت: مسابقه «ایده های شهروندی» در قالب جشنواره بزرگ شهروندی در 28 مدرسه در مقطع راهنمایی و دبیرستان و مراکز آموزشی سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد.

وی ایجاد بستر لازم برای مشارکت داوطلبانه شهروندان به ویژه نوجوانان در اداره بهتر شهر، استفاده از نظرات شهروندان و جلب مشارکت آنان در توسعه و پویایی شهر قزوین و تقویت حس تعلق خاطر شهروندان بر توسعه پایدار محلات شهری را از جمله اهداف برگزاری مسابقه ایده های شهروندی برشمرد.

این مسئول اضافه کرد: اگر شهردار قزوین بودید چه اقداماتی انجام می دادید؟ و به نظر شما مهمترین معضل و آسیب شهر قزوین چیست؟ سووالاتی است که دانش آموزان و شهروندان باید به آنان پاسخ دهند.

درافشانی افزود: ایده دانش آموزان در رابطه با جمع آوری زباله، کاهش ترافیک در سطح شهر، تشویق مردم برای استفاده از دوچرخه، توسعه سبز و کاهش مصرف آب در پارک ها، جلوگیری از تخریب اموال شهری و ساماندهی دست فروشان مواردی است که در بخش ایده و خلاقیت از آنان پرسیده شد.

وی خاطرنشان کرد: پنج هزار برگه سوال مسابقه شهروند مینودری در میان دانش آموزان و هنرجویان مراکز آموزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین توزیع شده که پس از بررسی به بهترین ایده ها جوایزی اهدا خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها