خبرهای داغ:
به همت پایگاه های بسیج طلاب و روحانیون بیرجند برگزار شد
مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی با شرکت دو تیم از پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۸۹۹۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم استان با شرکت پایگاه های مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان بیرجند برگزارشد.

رفیعی فرمانده حوزه سید الشهدا (ع) بسیج طلاب و روحانیون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی انقلاب و آغاز گام دوم انقلاب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات به یاد شهید مرتضی بصیری پور اولین شهید مدافع حرم استان برگزار شد، ادامه داد: مسابقات فوتسال در میان پایگاه های مقاومت بسیج  طلاب وروحانیون از شنبه هفته گذشته( 11اسفند) آغاز شده که درهر تیم 5 بازیکن و 3 نیروی تعویضی حضور داشتند و درهر روز سه بازی تا 18 اسفند برگزار شد.

رفیعی با اشاره به شرکت 12 تیم درمرحله فینال این مسابقات، افزود: در مرحله فینال این مسابقات دو تیم از مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) و تیم سوم از مدرسه علمیه رضویه شرکت داشتند که قرار شد  هزینه پرداخت شده به تیم برنده به خانواده ای نیازمند اهدا شود.

  وی با بیان اینکه شرکت طلاب در این مسابقات نشان دهنده توجه به ابعاد مختلف در کنار بعد فرهنگی و در راستای بیانیه گام دوم انقلاب است، افزود: حوزه های علمیه با شرکت در این مسابقات به  جامعه نشان می دهند که روحیه جوان گرایی، ورزشی و پویایی بین طلاب وجود دارد و علاوه براینکه به دنبال درس و تبلیغ معارف دینی هستند به ورزش و نشاط و پویایی  نیز توجه دارند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها