مسئول روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم (ع) با بیان اینکه راهیان نور برنامه ای فرهنگی، اعتقادی است گفت: جوانان با حضور در این مناطق با رشادتها و از خودگذشتگی شهدا آشنا می شوند که این خود آغاز یک تحول خودسازی در فرد می تواند باشد.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۰۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم( علیه السلام) در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام، تبریک و تهنیت ایام ماه رجب و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: اردوهای راهیان نور در قالب سه گروه بسیج دانش آموزی ، دانشجویی و راهیان نورعمومی و مردمی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار ذوالفقار یوسفی با اشاره به ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان داشت: با تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی می توان به اهمیت برگزاری این اردوهای معنوی و فرهنگی پی برد.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت های رسانه ها، مقابله با جنگ نرم است بیان داشت : رسانه های  می‌توانند با پرداختن به فرهنگ شهدا و انعکاس اردوهای راهیان نور دین خود را به شهدا ادا کنند.

یوسفی، گفت: جوانان با حضور در این مناطق با رشادتها و از خودگذشتگی شهدا آشنا می شوند که این خود آغاز یک تحول خودسازی در فرد می تواند باشد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه راهیان نور برنامه بزرگ فرهنگی اعتقادی است گفت: اردوهای راهیان نور نقش بسزایی را در مصون سازی جامعه خواهند داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با بیان اینکه جنگ 8 ساله ما در مقابل جهان نبرد علوی بود خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی برگرفته ازنبرد عاشورایی بود که جوانان ما با خون خود انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی را حفظ و حراست کردند و امروزه این وظیفه ما است که با ترویج فرهنگ شهدا دین خود را به آنان و انقلاب اسلامی ادا کنیم.

 

ارسال نظرات