مسئول اردویی سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان خبر داد
جهانداری با بیان اینکه در سال جاری، 20 هزار نفر از راهیان نور دریایی بازدید می کنند، گفت: اردوهای راهیان نور دریایی هرمزگان از روز بیست‌وششم اسفندماه آغاز و تا دوازدهم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۴۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، رسول جهانداری مسئول اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در رابطه با برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی این استان بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در سال جاری حدود ۲۰ هزار نفر از یادمان‌های دریایی این استان در قالب اردوهای راهیان نور دریایی بازدید کنند.

وی با اشاره به این‌که حضور در اردوهای راهیان نور دریایی هرمزگان کاملاً رایگان است، بیان کرد: اعزام‌ها در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از بندر عباس انجام می‌شود. زائران در اعزام صبح از جزیره هرمز، یادمان شهدای گمنام، موزه دفاع مقدس و قلعه پرتقالی‌ها دیدن خواهند کرد. این اردوها از روز بیست‌وششم اسفندماه آغاز و تا دوازدهم فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری سپاه امام سجاد استان هرمزگان یادآور شد: در هر یک از یادمان‌های دفاع مقدس استان هرمزگان بازارچه‌هایی برپا خواهد شد که به عرضه محصولات بومی این استان اختصاص دارد. این بازارچه‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برپا می‌شود.

جهانداری گفت: همچنین از ۲۲ اسفندماه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم که حدود ۴۰۰۰ نفر از مردم استان هرمزگان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در خوزستان اعزام شوند.

 

ارسال نظرات