مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: بالغ‌بر 822 میلیارد ریال محکومیت برای متخلفان اقتصادی در استان پیش‌بینی‌شده که این رقم نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است.
کد خبر: ۹۱۱۹۰۷۳
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،بهرام براری  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت شهادت امام امام علی النقی(ع)  در رابطه با آمار 11 ماهه سال جاری اظهار داشت: در 11 ماهه  سال جاری در سه حوزه کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت، دارو و درمان11  هزار و 114 پرونده وارده تشکیل شد که در سال گذشته 9 هزار و 309 پرونده وارده داشته‌ایم که نشان از رشد پرونده های وارده داشته و تشدید اقدامات نظارتی و افزایش کشف تخلفات در استان را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 822 میلیارد ریال محکومیت برای متخلفان پیش‌بینی‌شده افزود: این رقم در سال گذشته بالغ بر 242 میلیارد و 580 میلیون و 899 هزار و 183 ریال بوده بوده  که در زمینه  پرونده های وارده و جرائم پیش بینی شده برای متخلفین رشد 20 درصدی را داشته‌ایم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان در زمینه حوزه اجرای احکام عنوان کرد: طی 11 ماهه سال جاری از مجموع محکومیت‌های قطعیت یافته که به واحدهای اجرای احکام در مرکز و شهرستان‌ها واردشده بالغ‌بر 14 میلیارد تومان مجموع وصولی بوده که در مقایسه سال گذشته کمتر از 9 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سیر برخوردی شدید تری نسبت به سال گذشته داریم ، تصریح کرد: حقوق مصرف‌کننده بیشتر در اقدامات پسا نظارتی و پیش نظارتی تأمین می‌شود بنابراین لازم است پیش از اینکه تضییع حقوق مصرف‌کننده را داشته باشیم اقدامات نظارتی توسط دستگاه‌های مربوطه انجام شود .

براری خاطر نشان کرد: در حوزه بازار، واحدهای بازرسی اتحادیه صنفی، واحدهای بازرسی اتاق اصناف و سازمان صمت متولی امر نظارت است و  در حوزه بهداشت، دارو و درمان نیز دانشگاه علوم پزشکی و معاونت‌های آن وظیفه نظارت را بر عهده‌دارند و تعزیرات حکومتی در مقام رسیدگی به تخلفات  عمل میکند..

انتهای پیام/

ارسال نظرات