خبرهای داغ:
مسئول بسیج ورزشکاران هندیجان از درخشش و افتخار آفرینی ورزشکاران بسیجی هندیجان رشته تکواندو در مسابقات چند جانبه جنوب غربی استان خوزستان با قهرمانی تیم تکواندو هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۵۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸

مصطفی حشوشی در شامگاه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت : مسابقات تکواندو چند جانبه جنوب غرب استان با حضور ورزشکاران شهرهای خوزستان به میزبانی ماهشهر در تمام رده های سنی برگزار شد که پس از تلاش و فشردگی مسابقات در پایان تیم تکواندو ورزشکاران بسیجی چم خلف عیسی و هندیجان اول شدند .

وی افزود : در این رقابت های حساس غرب استان حدود ۸ تیم صاحب نام تکواندو شهرهای خوزستان حضوری فعال داشتند ولی تیم ورزشکاران بسیجی تکواندو هندیجان با همدلی و پشتکار بی نظیر خود موفق شدند به عنوان ارزشمند و غرور آفرین مقام اولی دست پیدا کنندکه برگ زرینی برافتخارات جامعه ورزشی هندیجان افزوده است.

وی بابیان اهمیت به تمام رشته های ورزشی هندیجان گفت: در تمام رده های سنی استعداد های خوبی در رشته های ورزشی و مخصوصا رشته های رزمی در شهرستان وجود دارد که نیاز به توجه و اهمیت و پیگیری بیشتری در زمینه ها هست و هندیجان همیشه در استان و کشور در رشته های ورزشی حرف های زیادی دارند و جزعی از برترین ها هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها