فرمانده سپاه میناب در جمع بسیجیان حوزه شهید رحیمی گفت: حفظ آمادگی رزمی در کنار سایر آمادگی ها امری ضروری است.
کد خبر: ۹۱۱۹۱۷۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان منیاب در جمع بسیجیان حوزه شهید رحیمی ضمن بازدید از اجرای عملیات تاکتیکی رزم شبانه بسیجیان این حوزه، ماه رجب را ماه بندگی و فرصت دوباره باز گشت به درگاه الهی بندگان فراری عنوان کرد و گفت:خداوند ماه رجب را ریسمانی برای وصال بندگانش با خود قرارداده که همه باید باچنگ زدن به آن درحرم رحمت وعفت الهی فرار گیریم.
فرمانده سپاه میناب با بیان اینکه هرچه از گناه فاصله بگیریم قرابت ونزدیکی ما با خدا بیشتر میشود،افزود: اوج افتخار بسیجی لشکر مخلص خدا بودن است که عضویت در لشکر خدا اخلاص میخواهد که همه چیز ما برای خدا باشد.
وی اظهار کرد: آنکه بیش از ۴۰ سال آمریکا و اذنابش را در مقابل انقلاب اسلامی زمین گیر کرده روحیه بسیجی ملت ماست وآنچه آنها را میترساند و همیشه از مواجهه با آن هراس دارند بسیجی است.
سرگرد احمدی نیا اضافه کرد: هرکس هم در این عمر ۴۰ ساله انقلاب در داخل با انقلاب اسلامی زاویه پیدا کرده است باز بسیج را مورد تخریب وناسزا قرار داده داده است چون میدانند تاوقتی که بسیج و بسیجی درصحنه،هوشیار و بیدار است ضربه زدن به انقلاب محال است.
وی با تاکید بر اینکه حفظ آمادگی رزمی در کنار سایر آمادگیها امری ضروری است، گفت: مسیر حرکت بسیجیان نشان میدهد که راه شهدا گم نشده است،دعا کنیم ثابت قدم بمانیم.

ارسال نظرات